America's Cup hírek képekben és közvetlen stílusban.

iwiw facebook twitter vimeo flickr startlap wikipedia

TWITTER

America's Cup BLOG
America's Cup BLOG America's Cup BLOG America's Cup BLOG

America's Cup BLOG

America's Cup hírek képekben és közvetlen stílusban. info(at)americascup.hu

Friss topikok

Archívum

2010.02.12.

POST#33rd AMERICA'S CUP: DAY3 /PERCRŐL PERCRE/

Az alábbiakban a tegnapi verseny közvetítést olvashatjátok. Videón ITT-->>

FOTÓKAT AZ ALÁBBI GALÉRIÁBAN TALÁLTOK. TOVÁBB-->>

Feb 12 2010, 1:21 PM

Üdv Mindenkinek!

 

Feb 12 2010, 1:22 PM

Úgy tűnik stabilizálódott a szél és ki van tűzve a pálya

 

Feb 12 2010, 1:24 PM

5 csomó 185 fok és 195 fok között ingadozik a rajtvonalnál és a krajcbójánál.

 

Feb 12 2010, 1:25 PM

Mindkét csapat a rajtterület körül vitorlázik

Image Hosting by imagefra.me

Feb 12 2010, 1:27 PM

Az Alinghi 5 kitekert orrvitorlával egy testen, az USA-17 orrvitorla nélkül óvatosabban

 

Feb 12 2010, 1:31 PM

Harold Bennett homlokráncai alapján a szél még nem elég stabil, ahhoz, hogy elindítsa.

Image Hosting by imagefra.me

Feb 12 2010, 1:37 PM

A body language alapján az Alinghi-nek kedvezőek a körülmények, teljes vitorlázattal menetkészen cirkálnak, míg az amerikai csapat nyugodtabb és várják a zsűri döntését.

 

Feb 12 2010, 1:39 PM

Még nem James Spithill áll a kormánynál,  Larry Ellison most szállt le az USA-17 fedélzetéről

 

Feb 12 2010, 1:42 PM

A halasztás 13h59 kor ér véget

 

Feb 12 2010, 1:50 PM

A rajtvonalra az A5 bal csapáson érkezik, és a rajtbója alatt lévő bójánál léphet be így a klasszikus dial-up (szélbe állás) kimarad

 

Feb 12 2010, 1:59 PM

Egy percen belül vagyunk a halasztás végéhez... de további szélváltozás miatt / 2-csomóra csökkent a pálya közepén/ marad a halasztás, Harold Bennett újabb próbálkozást ígér és 14h24-kor szándékozik levenni az AP lobogót.

 

Feb 12 2010, 2:20 PM

Végre reménykeltő szél van a pályán

 

Feb 12 2010, 2:23 PM

Mindkét hajón most már harcra készólődnek

 

Feb 12 2010, 2:24 PM

Vége a halasztásnak!

 

Feb 12 2010, 2:25 PM

Tízperces!

 

Feb 12 2010, 2:29 PM

Leszállt az A5 fedélzetéről és az USA-17-ről is a megfigyelő

 

Feb 12 2010, 2:31 PM

Első óvás!

Image Hosting by imagefra.me

Feb 12 2010, 2:32 PM

Büntető az A5nek!

 

Feb 12 2010, 2:33 PM

A rajtboxba való behajózáskor az A5 az USA-17 elé fordult, de nem fordult át időben

 

Feb 12 2010, 2:34 PM

A rajtvonalon túl mindkét hajó, az A5 büntetővel, James Spithill előnyben.

 

Feb 12 2010, 2:35 PM

Az A5 leejtett a vonal alá.

 

Feb 12 2010, 2:35 PM

Az USA-17 beragadt, egy helyben.

 

Feb 12 2010, 2:36 PM

Az Alinghi nagyon ügyesen kivárt és a kis sebességgel de el tudott indulni

 

Feb 12 2010, 2:37 PM

Több mint egyperces előnnyel indult az A5.

Image Hosting by imagefra.me

Feb 12 2010, 2:39 PM

A két hajó közötti különbség nagyon kicsi és az leginkább a szélben lévő apró eltérésekből jön.

 

Feb 12 2010, 2:40 PM

A trimarán úgy tűnik hasonló sebességhez sokkal élesebb

 

Feb 12 2010, 2:41 PM

A5 lavórba ült és mindkét teste vízben

 

Feb 12 2010, 2:41 PM

Újra elindul, de továbbra is sokkal tompább

 

Feb 12 2010, 2:42 PM

Az A5 fedélzetén kitekerték a staysailt.

 

Feb 12 2010, 2:43 PM

A távolságban mért előny a rajthoz képest a felére csökkent és már csak 345 méterrel vezet az Alinghi 5.

 

Feb 12 2010, 2:44 PM

A kisebb orrvitorla élességben segített az Alinghinek.

 

Feb 12 2010, 2:45 PM

373m az A5 előnye, de úgy tűnik sebességben nagyon kiegyensúlyozott a két hajó.

 

Feb 12 2010, 2:48 PM

az BMW Oracle árboca szélbe van döntve és ettől úgy tűnik mintha azonos dőlésszöggel mennének, pedig az USA-17 jobban kiemelkedik.

 

Feb 12 2010, 2:49 PM

Száz méterre csökkent az A5 előnye

 

Feb 12 2010, 2:51 PM

Az usa-17 szépen lassan ledolgozta a hátrányát, hajszálnyival gyorsabb és sokkal élesebb.

 

Feb 12 2010, 2:53 PM

Gyengült a szél, az A5 ismét mindkét testen úszik.

 

Feb 12 2010, 2:55 PM

A hátrányát ugyanakkora előnnyé váltotta a BMW ORACLE

 

Feb 12 2010, 2:56 PM

BMW Oracle orrvitorla nélkül megy tovább, így élességben nyerhet és egy csomóval gyorsabb.

Image Hosting by imagefra.me

Feb 12 2010, 2:57 PM

Még mindig a krajc első harmadában járunk, amikor tovább növeli sebesség- és élességelőnyét a BMW Oracle Racing.

 

Feb 12 2010, 3:00 PM

Most egy pillanatra úgy néz ki, mintha magára talált volna az A5

és élesebben és gyorsabban vitorlázik

 

Feb 12 2010, 3:02 PM

Úgy néz ki, mintha az USA-17nek hosszabb vízvonala lenne

 

Feb 12 2010, 3:04 PM

134m-re ledolgozta a hátrányát

 

Feb 12 2010, 3:15 PM

ismet 400m felett az USA-17 előnye

 

Feb 12 2010, 3:16 PM

A BOR a teljes legénysége kiült a szél felőli test végére és csak Cheese (Dirk de Ridder) és Joey Newton maradtak középen a szárnyat trimmelni, na és Rosco aki a jib-et trimmeli

 

Feb 12 2010, 3:18 PM

Az USA-17 szépen lassan szél felett megelőzte az A5 és ismét sokkal élesebben mennek

 

Feb 12 2010, 3:23 PM

Közelednek a hajók a féltávhoz

 

Feb 12 2010, 3:24 PM

Alinghi fordul, gyorsan indul újra

Image Hosting by imagefra.me

Feb 12 2010, 3:25 PM

A BMW Oracle legénysége először be kell hogy jusson a test végéről, mielőtt forduláshoz fel tudnak készülni

 

Feb 12 2010, 3:26 PM

Most fordult át és kicsit lassabban indul újra

 

Feb 12 2010, 3:26 PM

John Koctecki átveszi a kormányt míg Jimmy Spithill átszalad az egyik

 

Feb 12 2010, 3:29 PM

Az Alihgni üríti a vízballasztot

 

Feb 12 2010, 3:29 PM

A trimarán sokkal hosszabban 'repül', míg az A5 gyakrabban 'ült le' két talpra

 

Feb 12 2010, 3:35 PM

1000m feletti előny és annak ellenére, hogy a szél nem sokat változott, az A5 időről időre két testen úszik,

 

Feb 12 2010, 3:39 PM

A rajkor 17-19 csomóval mentek a hajók, most a pálya közepe felé ez 13-16 csomó közöttire csökkent és a BMW Oracle több mint ezer méterrel az A5 felett.

 

Feb 12 2010, 3:41 PM

Hosszú még ez a futam és sok minden történhet, de az USA-17 helyzete egyre kényelmesebb és úgy tűnik, hogy az előrejelezett sebességkülönbségek korántsem jelentenek akkora előnyt.

 

Feb 12 2010, 3:44 PM

Brad Webb készülődik a trimarán orrdecijén,  orrvitorlát húznak valószínűleg ez már az orrsudár végéről indított gennaker lesz.

 

Feb 12 2010, 4:05 PM

A BMW ORACLE ebben a percben vette a bóját.

 

Feb 12 2010, 4:09 PM

3:20 a különbség a bójánál

Image Hosting by imagefra.me

Feb 12 2010, 4:21 PM

2650m a különbség a két hajó közt úgy, hogy az Alinghi-nek még egy büntetése is van.

 

Feb 12 2010, 4:25 PM

Halzolt a BMW ORACLE és az ALINGHI is.

 

Feb 12 2010, 4:32 PM

Az Alinghi sokkal instabilabb és préselniük is kell.

 

Feb 12 2010, 5:05 PM

Közeleg a befutó és jönnek a sajtótájékoztatók

 

Feb 12 2010, 5:08 PM

BMOR 1 Alinghi 0

Image Hosting by imagefra.me

Feb 12 2010, 5:12 PM

A krajcbójánál 3:20 idő volt a befutónál 5 perc feletti lesz a delta

 

Feb 12 2010, 5:13 PM

Az A5 meg a befutó előtt kezd bele a büntetőbe

 

Feb 12 2010, 5:14 PM

Megsemmisítő vereséget szenvedett az Alinghi ebben az első futamban és a jelek szerint nem sok minden változhat a svájciak előnyére...

 

Feb 12 2010, 5:17 PM

Most kezdi a büntetőt egészen a vonalon

 

Feb 12 2010, 5:23 PM

Úgy tűnik hogy nem szabályszerűen futottak be, az óra nem állt le...

 

Feb 12 2010, 5:23 PM

15:28 a végső delta.

 

A reggeli események képekben: 

09:13 - BMW ORACLE RACING DOCK OUT

Image Hosting by imagefra.me Image Hosting by imagefra.me Image Hosting by imagefra.me

 

 pictures by: Gilles Martin-Raget / BMW ORACLE

 

08:45 - ALINGHI DOCK OUT

Image Hosting by imagefra.me Image Hosting by imagefra.me Image Hosting by imagefra.me
 pictures by: Carlo Borlenghi / Alinghi

 

-->

Szólj hozzá!

Címkék: valencia alinghi bmw oracle 33rd americas cup

Sign plus ultra

A bejegyzés trackback címe:

https://americascup.blog.hu/api/trackback/id/tr551753515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.