Az alábbiakban a tegnapi verseny közvetítést olvashatjátok. Videón ITT-->>
FOTÓKAT AZ ALÁBBI GALÉRIÁBAN TALÁLTOK. TOVÁBB-->>
Feb 12 2010, 1:21 PM
Üdv Mindenkinek!
Feb 12 2010, 1:22 PM
Úgy tűnik stabilizálódott a szél és ki van tűzve a pálya
Feb 12 2010, 1:24 PM
5 csomó 185 fok és 195 fok között ingadozik a rajtvonalnál és a krajcbójánál.
Feb 12 2010, 1:25 PM
Mindkét csapat a rajtterület körül vitorlázik
Feb 12 2010, 1:27 PM
Az Alinghi 5 kitekert orrvitorlával egy testen, az USA-17 orrvitorla nélkül óvatosabban
Feb 12 2010, 1:31 PM
Harold Bennett homlokráncai alapján a szél még nem elég stabil, ahhoz, hogy elindítsa.
Feb 12 2010, 1:37 PM
A body language alapján az Alinghi-nek kedvezőek a körülmények, teljes vitorlázattal menetkészen cirkálnak, míg az amerikai csapat nyugodtabb és várják a zsűri döntését.
Feb 12 2010, 1:39 PM
Még nem James Spithill áll a kormánynál, Larry Ellison most szállt le az USA-17 fedélzetéről
Feb 12 2010, 1:42 PM
A halasztás 13h59 kor ér véget
Feb 12 2010, 1:50 PM
A rajtvonalra az A5 bal csapáson érkezik, és a rajtbója alatt lévő bójánál léphet be így a klasszikus dial-up (szélbe állás) kimarad
Feb 12 2010, 1:59 PM
Egy percen belül vagyunk a halasztás végéhez... de további szélváltozás miatt / 2-csomóra csökkent a pálya közepén/ marad a halasztás, Harold Bennett újabb próbálkozást ígér és 14h24-kor szándékozik levenni az AP lobogót.
Feb 12 2010, 2:20 PM
Végre reménykeltő szél van a pályán
Feb 12 2010, 2:23 PM
Mindkét hajón most már harcra készólődnek
Feb 12 2010, 2:24 PM
Vége a halasztásnak!
Feb 12 2010, 2:25 PM
Tízperces!
Feb 12 2010, 2:29 PM
Leszállt az A5 fedélzetéről és az USA-17-ről is a megfigyelő
Feb 12 2010, 2:31 PM
Első óvás!
Feb 12 2010, 2:32 PM
Büntető az A5nek!
Feb 12 2010, 2:33 PM
A rajtboxba való behajózáskor az A5 az USA-17 elé fordult, de nem fordult át időben
Feb 12 2010, 2:34 PM
A rajtvonalon túl mindkét hajó, az A5 büntetővel, James Spithill előnyben.
Feb 12 2010, 2:35 PM
Az A5 leejtett a vonal alá.
Feb 12 2010, 2:35 PM
Az USA-17 beragadt, egy helyben.
Feb 12 2010, 2:36 PM
Az Alinghi nagyon ügyesen kivárt és a kis sebességgel de el tudott indulni
Feb 12 2010, 2:37 PM
Több mint egyperces előnnyel indult az A5.
Feb 12 2010, 2:39 PM
A két hajó közötti különbség nagyon kicsi és az leginkább a szélben lévő apró eltérésekből jön.
Feb 12 2010, 2:40 PM
A trimarán úgy tűnik hasonló sebességhez sokkal élesebb
Feb 12 2010, 2:41 PM
A5 lavórba ült és mindkét teste vízben
Feb 12 2010, 2:41 PM
Újra elindul, de továbbra is sokkal tompább
Feb 12 2010, 2:42 PM
Az A5 fedélzetén kitekerték a staysailt.
Feb 12 2010, 2:43 PM
A távolságban mért előny a rajthoz képest a felére csökkent és már csak 345 méterrel vezet az Alinghi 5.
Feb 12 2010, 2:44 PM
A kisebb orrvitorla élességben segített az Alinghinek.
Feb 12 2010, 2:45 PM
373m az A5 előnye, de úgy tűnik sebességben nagyon kiegyensúlyozott a két hajó.
Feb 12 2010, 2:48 PM
az BMW Oracle árboca szélbe van döntve és ettől úgy tűnik mintha azonos dőlésszöggel mennének, pedig az USA-17 jobban kiemelkedik.
Feb 12 2010, 2:49 PM
Száz méterre csökkent az A5 előnye
Feb 12 2010, 2:51 PM
Az usa-17 szépen lassan ledolgozta a hátrányát, hajszálnyival gyorsabb és sokkal élesebb.
Feb 12 2010, 2:53 PM
Gyengült a szél, az A5 ismét mindkét testen úszik.
Feb 12 2010, 2:55 PM
A hátrányát ugyanakkora előnnyé váltotta a BMW ORACLE
Feb 12 2010, 2:56 PM
BMW Oracle orrvitorla nélkül megy tovább, így élességben nyerhet és egy csomóval gyorsabb.
Feb 12 2010, 2:57 PM
Még mindig a krajc első harmadában járunk, amikor tovább növeli sebesség- és élességelőnyét a BMW Oracle Racing.
Feb 12 2010, 3:00 PM
Most egy pillanatra úgy néz ki, mintha magára talált volna az A5
és élesebben és gyorsabban vitorlázik
Feb 12 2010, 3:02 PM
Úgy néz ki, mintha az USA-17nek hosszabb vízvonala lenne
Feb 12 2010, 3:04 PM
134m-re ledolgozta a hátrányát
Feb 12 2010, 3:15 PM
ismet 400m felett az USA-17 előnye
Feb 12 2010, 3:16 PM
A BOR a teljes legénysége kiült a szél felőli test végére és csak Cheese (Dirk de Ridder) és Joey Newton maradtak középen a szárnyat trimmelni, na és Rosco aki a jib-et trimmeli
Feb 12 2010, 3:18 PM
Az USA-17 szépen lassan szél felett megelőzte az A5 és ismét sokkal élesebben mennek
Feb 12 2010, 3:23 PM
Közelednek a hajók a féltávhoz
Feb 12 2010, 3:24 PM
Alinghi fordul, gyorsan indul újra
Feb 12 2010, 3:25 PM
A BMW Oracle legénysége először be kell hogy jusson a test végéről, mielőtt forduláshoz fel tudnak készülni
Feb 12 2010, 3:26 PM
Most fordult át és kicsit lassabban indul újra
Feb 12 2010, 3:26 PM
John Koctecki átveszi a kormányt míg Jimmy Spithill átszalad az egyik
Feb 12 2010, 3:29 PM
Az Alihgni üríti a vízballasztot
Feb 12 2010, 3:29 PM
A trimarán sokkal hosszabban 'repül', míg az A5 gyakrabban 'ült le' két talpra
Feb 12 2010, 3:35 PM
1000m feletti előny és annak ellenére, hogy a szél nem sokat változott, az A5 időről időre két testen úszik,
Feb 12 2010, 3:39 PM
A rajkor 17-19 csomóval mentek a hajók, most a pálya közepe felé ez 13-16 csomó közöttire csökkent és a BMW Oracle több mint ezer méterrel az A5 felett.
Feb 12 2010, 3:41 PM
Hosszú még ez a futam és sok minden történhet, de az USA-17 helyzete egyre kényelmesebb és úgy tűnik, hogy az előrejelezett sebességkülönbségek korántsem jelentenek akkora előnyt.
Feb 12 2010, 3:44 PM
Brad Webb készülődik a trimarán orrdecijén, orrvitorlát húznak valószínűleg ez már az orrsudár végéről indított gennaker lesz.
Feb 12 2010, 4:05 PM
A BMW ORACLE ebben a percben vette a bóját.
Feb 12 2010, 4:09 PM
3:20 a különbség a bójánál
Feb 12 2010, 4:21 PM
2650m a különbség a két hajó közt úgy, hogy az Alinghi-nek még egy büntetése is van.
Feb 12 2010, 4:25 PM
Halzolt a BMW ORACLE és az ALINGHI is.
Feb 12 2010, 4:32 PM
Az Alinghi sokkal instabilabb és préselniük is kell.
Feb 12 2010, 5:05 PM
Közeleg a befutó és jönnek a sajtótájékoztatók
Feb 12 2010, 5:08 PM
BMOR 1 Alinghi 0
Feb 12 2010, 5:12 PM
A krajcbójánál 3:20 idő volt a befutónál 5 perc feletti lesz a delta
Feb 12 2010, 5:13 PM
Az A5 meg a befutó előtt kezd bele a büntetőbe
Feb 12 2010, 5:14 PM
Megsemmisítő vereséget szenvedett az Alinghi ebben az első futamban és a jelek szerint nem sok minden változhat a svájciak előnyére...
Feb 12 2010, 5:17 PM
Most kezdi a büntetőt egészen a vonalon
Feb 12 2010, 5:23 PM
Úgy tűnik hogy nem szabályszerűen futottak be, az óra nem állt le...
Feb 12 2010, 5:23 PM
15:28 a végső delta.
A reggeli események képekben:
09:13 - BMW ORACLE RACING DOCK OUT
pictures by: Gilles Martin-Raget / BMW ORACLE
08:45 - ALINGHI DOCK OUT
pictures by: Carlo Borlenghi / Alinghi