Olasz tudósítóknak nyilatkozott Tom Ehman a BMW Oracle Racing szóvivője, és két érdekes információt osztott meg.
Az egyik az, hogy a NY bíróság Február 25-re tűzte ki a Constructed in Country (CiC) tárgyalását. A BMW Oracle Racing korábban fordult a bírósághoz, hogy az állapítsa meg, hogy az Alinghi hajóján látható (a North Sails által az USA-ban öntött, majd Svájcban az Alinghi által befejezett) 3DL vitorlák versenyben való használata ütközik-e a Deed of Gift CiC kikötésébe.
A másik hír szerint az Alinghi kivenné Harold Bennett (Principal Race Officer - PRO) kezéből a futamindítás felelősségét. Korábban a héten, az IJ döntése alapján nem lehet szél- és hullámkorlátozást a szabályokba ültetni, hanem a versenybizottság (Race Committee, RC) felelőssége eldönteni, hogy egy futamot elindít-e, illetve menet közben leállít-e. Tom Ehman állítása szerint Bennett helyett a zsűrihajó fedélzetén az SNG Race Committee hatáskörébe került ennek eldöntése. Ugyancsak Ehman szerint ennek a bizottságnak egyik tagja az SNG elnöke, Fred Meyer.