America's Cup hírek képekben és közvetlen stílusban.

iwiw facebook twitter vimeo flickr startlap wikipedia
Sign plus ultra
Sign plus ultra

TWITTER

America's Cup BLOG
America's Cup BLOG America's Cup BLOG America's Cup BLOG

America's Cup BLOG

America's Cup hírek képekben és közvetlen stílusban. info(at)americascup.hu

Friss topikok

Archívum

2010.02.05.

POST#TOM EHMAN NYILATKOZATA

Olasz tudósítóknak nyilatkozott Tom Ehman a BMW Oracle Racing szóvivője, és két érdekes információt osztott meg. 

Az egyik az, hogy a NY bíróság Február 25-re tűzte ki a Constructed in Country (CiC) tárgyalását. A BMW Oracle Racing korábban fordult a bírósághoz, hogy az állapítsa meg, hogy az Alinghi hajóján látható (a North Sails által az USA-ban öntött, majd Svájcban az Alinghi által befejezett) 3DL vitorlák versenyben való használata ütközik-e a Deed of Gift CiC kikötésébe. 

A másik hír szerint az Alinghi kivenné Harold Bennett (Principal Race Officer - PRO) kezéből a futamindítás felelősségét. Korábban a héten, az IJ döntése alapján nem lehet szél- és hullámkorlátozást a szabályokba ültetni, hanem a versenybizottság (Race Committee, RC) felelőssége eldönteni, hogy egy futamot elindít-e, illetve menet közben leállít-e. Tom Ehman állítása szerint Bennett helyett a zsűrihajó fedélzetén az SNG Race Committee hatáskörébe került ennek eldöntése. Ugyancsak Ehman szerint ennek a bizottságnak egyik tagja az SNG elnöke, Fred Meyer.

America's Cup BLOG

Share


Szólj hozzá!

Címkék: bmw oracle 33rd americas cup

Sign plus ultra

A bejegyzés trackback címe:

https://americascup.blog.hu/api/trackback/id/tr611731250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása